Angol magánórák Noémivel

Angol nyelvórák skype-on és a XI. kerületben. Ha személyesen szeretnél találkozni velem az órákon, gyere el a XI. kerületi helyszínre. Ha szeretnél inkább pizsamában ülve, kávét/teát kortyolgatva tanulni, akkor válaszd a Skype-os verziót. Utóbbival megspórolod az utazgatást, lökdösődést a buszon, vagy éppen a dugóban ücsörgést. Ki sem kell mozdulnod kellemes otthonodból és mégis tanulhatsz!

Kontakt

email.jpg

Extra :)

nyelvtani.jpg

Bemutatkozás

2013.09.01. 18:59 Angol_Noémivel

Máté Noémi vagyok, több, mint tíz éve tanítok angolt magántanítványaimnak. 

Tizenéves koromban kezdtem ismerősök gyerekeinek korrepetálásával, majd pedig eljutottam az ELTE angolnoemi belyeg.jpg szakáig, hogy profin tehessem mindazt, amit előtte csak kísérletezgettem. Az elmúlt tíz évben tanítottam gyerekeket, érettségire készülő diákokat, nyaralásra nyelvtudás iránti vággyal induló felnőtteket és kétségbeesett, utolsó pillanatos nyelvvizsgaszerzést célzó, felvételire készülő fiatalokat.

Magántanításon kívül volt lehetőségem megküzdeni a középiskolai tanítás (középiskolai, illetve kéttannyelvű osztályok) által támasztott kihívásokkal, amiket később sikeresen hasznosíthattam nyelviskolai csoportjaimnál is.

Szeretek tanítani, szeretek új témákat különböző szemszögből megbeszélni, írásokat olvasni és örömömet lelem, amikor látom a változást, a fejlődést diákjaimon.

Ha többre vagy kíváncsi, a noemi.mate [kukac] freemail.hu címen kérdezhetsz bátran. 

A bejegyzés trackback címe:

https://angolmaganora.blog.hu/api/trackback/id/tr44814117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása