Angol magánórák Noémivel

Angol nyelvórák skype-on és a XI. kerületben. Ha személyesen szeretnél találkozni velem az órákon, gyere el a XI. kerületi helyszínre. Ha szeretnél inkább pizsamában ülve, kávét/teát kortyolgatva tanulni, akkor válaszd a Skype-os verziót. Utóbbival megspórolod az utazgatást, lökdösődést a buszon, vagy éppen a dugóban ücsörgést. Ki sem kell mozdulnod kellemes otthonodból és mégis tanulhatsz!

Kontakt

email.jpg

Extra :)

nyelvtani.jpg

A régi tanítványok ezt gondolják rólam

2013.09.23. 20:54 Angol_Noémivel

"Best teacher ever
Tanárként és személyesen is nagyon megkedveltem Noémit. Nyitott és rugalmasan alkalmazkodik az egyéni igényekhez a tanítási-tanulási folyamatban. Bátorít és motivál, miközben sziklaszilárd alapokat ad a magabiztos nyelvhasználathoz, és pontosan a szükséges szintű elvárással fordul a tanítvány felé, azzal a céllal, hogy kihozza belőle a maximumot. Nagyon rossz volt búcsút venni tőle, mikor kimentem külföldre, ott viszont minden nap hálával és örömmel gondoltam rá, mert a tapasztalat igazolta, hogy stabil lábakon áll az angoltudásom, és ebben nagyon sokat köszönhetek neki."
Ditta, 2013. szeptember
 
tanárosizé1.jpg
"Én 2 éve (?) azért kerestem angol nyelvtanárt, hogy a hajdan (16-17 éve) középiskolás koromban nyelviskolában megszerzett tudásomat leporoljam, felfrissítsem és gyarapítsam. Egy barátnőm közvetítésével kerültem kapcsolatba Noémivel és már az első találkozáskor nagyon kedves és közvetlen volt. Minden további óra nagyon jó hangulatú, vidám és profi volt (én is nyelvtanár vagyok, tudom, miről beszélek!!!). Sok házit kértem és kaptam, s minden nehézségen túllendített az ő töretlen bizalma belém. Azonnal úgy éreztem, (mert Noémi azt éreztette velem), hogy ennyi év kihagyás, család (óvodás ikerfiúk!) mellett is menni fog az angol és igenis komoly célokat tűztünk ki együtt: középfokú nyelvvizsga és olyan állás, melyben az angol nyelvtudásomra szükség lesz... Mára mindkettő sikerült! 2012 tavaszán sikeres középfokú nyelvvizsgát tettem angolból és az idei tanévtől egy olyan két tanítási nyelvű gimnáziumban tanítok, ahol a külföldi diákok közötti közvetítő nyelv az angol. Így kommunikálok a kollégák többségével is (már az állásinterjú is angolul zajlott) és az angol segítségével tanítok magyar mint idegen nyelvet...
Jó szívvel ajánlom Noémi angol óráit, mert kedves, modern és lendületes személyiség, lelkiismeretes tanár, érdeklődő ember, segítőkész és a legjobb pedagógusi erénnyel bír: hisz a tanítványaiban és a legtöbbet hozza ki belőlük. Egy tanárt mindig diákjai sikere mér meg igazán, és Noémi kétségkívül sikeres. Én sokat köszönhetek neki, az biztos!
Sok puszi neked!"
Ildi, 2013. szeptember
i_love_english.jpg
"Sokan idegenkednek a Skype-os angoltanulástól, úgy érzik, nem lehet olyan hatékony, mint a szemtől szembeni kommunikáció. Ám Noémi megcáfolja ezeket a híreszteléseket. Érthetően magyaráz, következetes, nem ciki nála visszakérdezni, ha valamit nem értesz. Tanulás közben szinte teljesen el is felejti az ember, hogy nem egy szobában van vele. Teljesen jól tudtunk együttműködni, rövid időn belül pedig az i-re is felkerült a pont a sikeres nyelvvizsga megszerzésével. Köszönöm neki! :)"
Kata, 2013. október

A bejegyzés trackback címe:

https://angolmaganora.blog.hu/api/trackback/id/tr35530370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanarbazis 2015.09.16. 18:56:34

Sziasztok!

Az online (skype-on) tanító magántanárok adatbázisa! www.onlinetanarbazis.hu, www.skypetanarbazis.hu

Keress tanárt vagy jelentkezz Te is tanárnak! Kérünk oszd meg, mert másnak is szüksége lehet rá!

Like: www.facebook.com/tanarbazis
süti beállítások módosítása